Åh, du bara bloggar å bloggar.....

...nämen, det gör jag väl inte? Joo, det gör du...Runt omkring mig står en massa människor och orden haglar runt lilla mej och datorn. Hjälp, bokstäverna anfaller mig från rymden och jag skyndar mig och tar skydd i soffan bakom en korsords-tidning. Åh, du bara löser korsord och korsord...nämen, det gör jag väl ändå inte?? Joo, det gör du.... Jag skyndar mig ut på balkongen och med skakiga händer tänder jag en cigarett. Åh, du bara röker och röker...nä, vet ni vad, det gör jag väl inte?? Joo, det är just vad du gör. Nu börjar jag få panik och känner att ett utbrott är på väg, det heter irritabel tarm på fack-språk, och jag rusar in på toaletten. Utanför dörren så hör jag: Åh, du bara skiter och skiter.....Simba, gör nånting, rädda mej, stå inte bara där och vifta på svansen....Jag hör ett morrande och vaknar upp med ett ryck och bredvid mig står simba. Gud, det var bara en dröm, tack o lov....


                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0