Ajj som fan....

Kej...igår så var jagh på Vickan dårå, hajja, jag var där HELT SJÄLV!! Asso, jag kan ju inte släpa med mig Berit jämt dårå för hon e ju bah för bombad hi, hi, hi. A, å sen dårå så såg jag en brud som bah var en kopia av mig dårå. Omg. hur kul e det?? A menar det finns ju typ bah en som jagh och jäklar va lack jag blev när jag såg henne dårå. Jag gick fram till henne och bah, va fan, sluta härma mig sa jag. Fatta, hon svara inte ens, bara glodde tebax på mig. Då brann det rejält för mig och jag bah gav henne en smocka i fejjset. ajjj, som fan va ont det gjorde!! Asso, sen kom det typ 3 gorillor springande mot mig och tog tag i mej dårå och sa att det skulle kosta 1000 spänn för å köpa en ny spegel. Asso, ingen, fatta ingen, brydde sig om min hand som börjat blöda och värkte som fan...dom bah, typ, brydde sig om spegeln. A menar, hur sjutton skulle jag kunna veta att det var en spegel?? Aja, hörs snart igen bebisar....puuuus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0