De 10 budorden

1. Du skall inga andra Gudinnor hava jämte mig

2. Du kan komma till mig med dina bekymmer så ska jag bära dom på mina axlar alltmedan du kör omkring mig i rullstol  p.g.a att  mina knän pajat av alla dina sorger och bedrövelser

3. Du skall icke missbruka mitt ( gudinnans ) namn

4. Du skall icke vara avundsjuk på din granne ty du vet icke om hans vedermödor

5. Du skall icke vittna falskt mot din medmänniska, skall du snacka skit kan du göra det med mig

6. Du skall hålla Sabbatsdagen helig för mig

7. Du skall enbart vara trogen mig

8. Du skall Hedra mig och INTE din Fader eller Moder

9. Du skall icke skära, bara rispa

10. Du skall endast läsa min blogg och ingen annans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0