Flickorna på tv2

Tänk att man har blivit så gammal så man kan förlika sej med en gammal test-bild på TV!! Det är inte dåligt det inte. Minns att jag var alldeles lyrisk över  när vi fick en tv i vårat hem. Åh, vad jag skulle titta på alla möjliga program. Nåja, nu blev det inte så utan tv-tittandet var noga begränsat och med mamma som övervakade från soffan. Det var ju lite ogudaktigt att se på tv och så fort det blev nåt opassande så drog hon ur kontakten.. Barnprogram och familjen macahan fick jag i alla fall se. Tänk, det skulle vara idag det! Undrar hur många föräldrar som drar ur kontakten till datan och tv idag...jag menar, vissa av oss använder ju tv:n som barnpassning...Så lilla hjärtat, se en film nu och var tyst och snäll så att mamma får vila sig lite...Ack ja, så kan det vá....Minns när jag var hos signe och jag ville se på Dallas och hon ville se på Notknäckarna, eller vad det nu hette, åh, vad lessen jag var....well, det är mycket som har hänt sen dess och idag kan jag se på dallas hur mycket jag vill....tjohoooo!


                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0