Heeeej, asso....

....gu va ni är söööööta dårå!! Jagh har fått sjukt mycke´mejl från er dårå som undrar hur det gått för lilla Bert?? Asso, jag var upp till sjukan idag med Berit, faaast hon fick stanna utanför för hon e ju lite bombad, hi, hi, hi, och jag menar bah, jagh vill ju inte skämma ut mig dårå liksom. I alla fall så frågade jag efter Bert dårå och faan, va dom blev avis asso bah för att jag känner honom liksom. Dom berättade att han tog ett bad just nu för å lugna lilla rumpe-stumpen som fick ta emot så mycket smisk....Hajja, va jag slog med den dära, va hettere, mattpiskan, hi, hi, hi! Kej, sötisar, ses på Talang 2011 dårå å glöm inte å rösta på mig dårå....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0