Heeej.....mår ni bra??

De gör iaf jagh dårå...Omg ni skulle vart me i går asså..vicken kväll!! Jagh å Berit var på Sture dårå och sen va hettere så skulle vi åka hem dårå å vi åker ju inte kommunalt liksom utan vi måste åka bil.. Jag vet, sa berit, vi ringer efter en pling-plong taxi!! Öh, ridå....fan va pinsam hon e bah, men Berit sa jagh dårå...va fan e du helt bombad.... de e ju en ambulans ju Ojdå, sa hon bah, e re?? Ja, men hur ska vi då komma hem då, a menar, alla taxin e ju typ upptagna juu? Hajja, sa jag till Berit, nu e du me mig va, å jag fixar en svart-taxi ok?? Kolla in mig hur jag gör nu rå...Jag sa åt Berit å ställa sig nära vägen dårå å sen bah putta jag ut henne i gatan, hi, hi, å då bah stanna en bil direkt. Sen bah slet jag upp dörren å sa åt damen vid ratten att nu jävlar kör du oss hem annars anmäler jag dig för snuten bah, a menar, du körde ju på Berit liksom....Gissa, va rädd hon blev dårå och sen bah vältra hon sej ur bilen och så, va hettere, fick vi bära in berit i bilen dårå för hon va ju bah helt bombad....Kej, när vi väl kommit hem så hoppa vi ur bilen dårå å sen, för säkerhets skull dårå, så tog jag ett foto av henne dårå, a menar, ifall Berit skulle få några bestående men liksom....Kej, hörs sen......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0