Heej.....

....alla sötisar...nu e jagh på mycke bättre humör dårå. Som jag sa förut dårå så opererade jag ju blindtarmen i går och hajja vad den där operations-nisse var schysst asså...Jag frågade bah om han kunde fixa till min näsa också och lägga in lite botox i pannbenet på mig samtidigt dårå...och fatta, han gjorde det!! Men det fick jag ju betala själv dårå och det e ju lugnt liksom...jag tjänar ju massa stålar på min blogg..hi, hi, hi..I alla fall, a sen va hettere så fixa han till mina påsar under ögonen oxå bara för att han tyckte jagh var söt...Guuud, jag bah dog liksom...Sen, bah, så skulle Berit komma å hämta mig på min moppe, fatta va schysst jag e som bah lånar ut den till henne dårå, och hon fick t.o.m låna min hjälm. Jag fick inte ha nån hjälm på huvudet sa Nisse utan jag fick låna hans hatt dårå. Alla fall så började Berit gapskratta när hon såg mig, faan du ser ju helt bombad ut ju, sa hon..Fatta, va oschysst av henne dårå, men jag ska ge igen nån gång....Kej, ha re bra alla....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0