Hej och välkommen....

...till Ohrakel´s healing-hörna. Idag så ska jag tala om andlighet och synskhet, men först en liten kort presentation av mig själv. Jag heter alltså Ohrakel Spektakel , Rakel efter min mamma och Spektakel  efter min pappa. Undrar ni vart Oh:et kommer ifrån så är det p.g.a alla utbrast: Men Oh, Rakel,  vilken fin flicka! när dom såg mig för första gången. Jag var ett snällt litet barn och redan tidigt så förstod mina föräldrar att det var något speciellt med mig. Jag ville ofta leka själv och mitt första ord var inte pappa eller mamma utan: Pöke.( Jag kunde inte säga S. ) Jag växte upp till en utom-ordentligt begåvad kvinna och jag var inte det minsta intresserad av varken fester eller killar utan jag var ständigt trogen min Mr X. Jag träffade Mr. X i början av 1800-talet i den lilla byn Bigfoot som låg mitt ute på prärien i Inka-indianernas högsäte. Ja, just ja, jag måste ju berätta att jag var ju en man på den tiden, en stolt indian-krigare vid namn, Den gyllene fjädern, men efter att Mr. X upptäckte att han inte var ett dugg intresserad av män så ombads jag att bli en kvinna. Nåja, varje dag när solen går upp så möts jag och X:et i en seans vid Y-fronten där vi sammanstrålar både fysiskt och psykiskt. Mr. X är otroligt svartsjuk så jag måste därför vara noga med vem jag pratar med eller vem jag umgås med. Ja, han kan till och med bli svartsjuk på katten om jag råkar gosa med honom en längre stund. X:et vill ha all uppmärksamhet hela tiden, vilket kan vara svårt för en vanlig jorde-människa att förstå. Han syns ju inte, alltså finns han inte, resonerar en del. Men jag vet att han i allra högsta grad finns hos mig. Tja, vad ska jag säga mer...vi lever väl som dom flesta par, städar, diskar, slåss om tv-kontrollen, chattar, bloggar och grälar om ekonomin. Jag menar, det är ju bara jag som kan dra in pengar av oss två, därför så har jag dyra kurser som ni, (idioter ) går på och betalar för. Jag och Mr. X skulle aldrig gå på nån sådan kurs och betala dyra pengar för sånt som inte finns utan bara är inbillning. Nåja, förresten, sa jag att jag är synsk också?? Jo, jag vet t.ex att ni redan nu ska betala 2.700 kr. till mitt konto senast i övermorgon. Well, nästa kurs blir av så fort jag kollat att alla betalat sin kursavgift. Till dess så rekommenderar jag att ni läser boken: Lilla spöket laban 

                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0