Jag ser det töar.....

...jag ser det töar, det var väl roligt HURRA!!!! Min översnöade moppe har äntligen blivit lite mer synlig nu, tack vare tövädret. Jag slänger längtansfullt ett öga på den innan jag skyndar vidare mot cafeét. Usch, vad jag saknar den, att få känna doften, friheten och att få kunna fara fram med mina 2 hästkrafter längs vägarna...vilken lycka! Idag är det för mycket snömodd och slask för att jag ska kunna testa om den går igång, men fortsätter det så här i några dar till så ska jag köra en premiärtur, den första för i år. Åh, jag kan knappt bärga mig....men vänta, vad var det där?? Nånting svischade förbi café-fönstret och jag rusar fram till dörren och skriker: TYKOOOO, kom tebakaaaa! Han tvärstannar, gör en U-sväng och gasar på fram till mej. Nämen, se Godmorgon Tyko, uppe alla redan?? Blink, blink...Han undrar säkert vad som flugit i kärringen på fiket som beter sig sådär ivrigt....Jo, ser du Tyko, du tror inte att jag skulle kunna få provköra din pruttomob...jag menar elmobil, en gång?? Jag saknar min moppe sååå att jag tror jag dör..VAA!, svarar Tyko, kör du moppe??? Ha, ha, haaaa, det var, ta mej fan, det bästa jag hört sen jag konfirmerade mej. ha, ha, ha....Ok, jänta, jag kommer tillbaks framåt eftermiddan så ska du få köra en sväng i centrum.....Jippi!!! 



                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0