Låtom oss rösta!

Mariett, två, tre...spänningen stiger...vilken plats får hon?? Åhh, hoppas hon åker ut ikväll, hon e ju bara för mycket....Nä, vågar INTE ta risken att ställa upp i Let´s Dance eller någon annan utslagstävling heller för den delen. Tänk dig bara, t.ex i bonde söker fru, där ligger jag på höskullen med ett grässtrå i munnen inför en miljon tv-tittare och och framför mig står några friaare som säger: Sorry, Marie, men jag tar kossan istället eller grisen!!! Va, det skulle inte mina klena nerver klara av....För att inte tala om Robinson!!! Pakterna skulle lätt krossa min arma själ och skicka hem mig till gamla Svedala redan efter några timmar. Äsch, va fan, henne kan vi ju inte ha med....Sitta där och grina över att hon inte fick ta med sig korsords-tidningar till ön, ha, ha, haa, vicket skämt!! Eller i programmet: Vem vill bli Miljonär?? Jag vill, Rickard, jag vill. Okej Marie, tag plats i elektri...jag menar heta stolen. Är du beredd?? Då kommer frågan värd 2.000 kr. Vad heter Sveriges Statsminister? Öhh, vänta här, det börjar på Fff, Filip, Fjodor...fan, alltså, hade jag setat hemma framför tv:n så hade jag kunnat det!! Röd i fejjan och med darr på rösten så har jag varit tvungen att stanna där vid 2.000 kr. Så, ge Marie en stor applåd i alla fall nu när hon varit så modig och kommit hit. Nä, det är säkrare att sitta framför tv:n än i....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0