Min GI-diet!

Till Frukost: 1/2 fralla med lite, lite lätta på och en klick messmör. Har du mens bör du ta 2 klickar eftersom messmör innehåller mycket järn...1/2 glas fil samt 2 skivor banan. Kaffe dricker jag hur mycket som helst för kaffet är inte skadligt, tvärtom, du blir pigg, får en koffein-kick samt får ett jämnare humör under dagen.


Till Lunch: 1/2 cheeseburgare och mineralvatten och högst 3 pommesfrites. Skrapa bort ketchupen och lägg det i en liten mugg att ta med hem. ( Ketchup passar utmärkt till att rengöra rostfria ytor med ) Till efterrätt kostar jag på mig en lågkalori donut och sköljer ner alltsammans med kaffe.

Till Middag: En kycklingvinge och en tesked råris. Några salladsblad, en oliv samt kranvatten som dryck. Börjar få ett fasligt humör efter middagen och magen skriker och kurrar så jag knappt kan tänka!! Längtar tills kvällsmaten!


Äntligen är klockan 20.00 och jag kan njuta av nattvarden. Denna afton består den av: 7 limpskivor med ost och marmelad, 3 muggar oboy, 2 chokladbiskvier, 1 påse ostkrokar, och 1 liter coca-cola....Raaap och godnatt!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0