Take away-coffee!

Tja, säger han...Hej på dej du, svarar jag, vad får det lov att vara?? Har ni kaffe å ta me´?? Jajemensan, det har vi, stor eller lite mugg?? Öh, går det bra å få kaffet i sin egen mugg, säger han. Nja, svarar jag, jo, ja, okej då. Då blir det 20 pix tack, och kaffet har du där borta på bordet. Jag vänder mej om å ska precis gå då han ropar, hörru, skulle du vilja va schysst å hjälpa mig och slå i kaffet?? Men, stora starka karln, skojar jag, kan du inte hälla i kaffet själv?? Nja, det blir lite problem serru och jag är jäkligt rädd å bränna öronen. Jaha, det här verkar skumt!! Han vänder sig om å visar muggen som sitter fastkilad i öronsnibben och jag börjar tokskratta. Ha, ha, ha...det här var det roligaste jag sett på länge....Jag hällde upp en rykande kopp kaffe direkt i örat på honom och sen la jag lydigt ner 2 sockerbitar och rörde om. Ja, sa jag, du får ha en bra dag då och kom gärna tebax, blink, blink.....



Kommentarer
Postat av: shorty & myzan

eller hur :) hade riktigt kul den kvällen!

2011-01-27 @ 11:09:32
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Annika

fin blogg:)

2011-01-27 @ 13:10:16
URL: http://nanikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0