Tja ba......

....hur e re´??...Asso måste bah berätta om i fredags dårå. Jag å Beirut var hemma hos en brud som heter Wheila, a menar, hur snyggt e de liksom, alla fall så var det 20 pers. i hennes lilla etta, hajja!! A sen vad hettere, så träffa jag värsta dt-killen där dårå och han va bah så läcker. Kej, sen bah hade han värsta bra musikstilen dårå och han hade bah värsta rytmen i takten liksom. Fan, va vi shaka loss...Å hajja, Beirut då, hon va nära å få ett blåöga av en snubbe dårå. Hon skulle bah presentera sig för en kille å sa dårå: Beirut! Han vart skitsne å bah skrek på henne, jävla svennebrud, kalla ru mig Beirut, VAA?  Fan, tagga ner asso, sa Beirut, JAG heter ju det dårå..A, sen va hettere så fick jag å Beirut sitta där resten av kvällen på samma stol med några jävla partyhattar på huvve....Hur kul va de liksom?? Ingen vill e prata med oss efter det där som Beirut sa... Fatta, såå kul var den festen hos Wheila dårå...Aja, hare bra sötisar...



 


Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Tack så mycket :)

2011-01-27 @ 16:38:37
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Jossan

Fan va rolig !

2011-01-29 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0