Ursäkta....

...men har tant ett tuggummi? Jag börjar febrilt leta igenom fickorna i jakt efter nåt toy eller hubba bubba och kan inte låta bli att fråga honom: - Öhh, om jag inte har nåt tugg, tänker du slå ner mig då eller våldta mig eller strypa mig eller....?? Han försöker dra upp sina nerhasade byxor och tittar storögt på mig. Sen utbrister han i ett gapflabb så att hela snusen nästan ramlar ur munnen på honom. Ha, ha, ha, tillåt mig skratta, fan, du var ju skön morsan...ha, ha, ha. Närå, ta´t lugnt, se jag är inte den våldsamma typen serru, svarar han. I min desperata jakt på tuggummi så börjar även jag att se det komiska i situationen. Hey, man, säger jag, såna där knäck i lurarn....jag menar lurar i öronen har jag me..he, he...Fast i mina så dundrar det ut lite schlagers och inte nån så dära hipp hopp. Men, vänta, jo, nä, joo, ta mej tusan, tror du inte jag hittade ett tuggummi-paket!!! Min unge man...får jag bjuda på lite Extra kanske???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0