Jag blir så trött.....

Hjärtligen välkomna till Frau Schnautzers tanke-smedja, ja. Micket rolisch att ni vill sällskapa mig och låta mej spela på era nerver, ja. Jag vara alptoppens rödaste ros och Herr liebedich gunnar skriva den sången på mig, ja. Han tycka jag vara micket, micket magnetisk, ja och han alltid kalla mig denna där, ja. Jag vara micket berömd hemma i schwitserland där dom säga mig jag hava den vackraste joddlisch i världen. Ein gång dom spela mig på skiva på den radion, ja och alla denna breven komma till mej, ja. Nu jag ticka att vi allesamman slå in skallarna på varann och tänka ihop, ja. Den låter väl roli ja? Nu jag räknen....Ein, twain, Drain....allesamman tänk. Sen ni skriva på den papper vad ni ticker om varann, ja, sen vi högläsning för allen, ja. Under den tid jag laga kaffe och servera chokkolaaaaade-winerbrot ja. Sen klockan 20 och 20 ni vara tomma å trötter för ni tänka micket och ni inte vara van den, ja. Det låter väl finen, ja? Hallå...hallå allesammen.....vaknen...jag inte färdig prata än.....



Kommentarer
Postat av: ebba toris

hahahahhaahhaah jag dör !

2011-01-13 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0