Jag tror jag tar en bulle till......

Den bara låg där imorse, innanför dörren, när jag kom till jobbet. Ja vaddå, tänker ni, morron-tidningen, det är klart, den ligger ju alltid där. Men nää, bagarn kom med vaniljbulle de luxe idag. den såg ut som en semmel-groda fast med vaniljkräm i, syndigt gott. Trots lite lätt illa-mående och PMS besvär( Jaa, PMS måste man alltid skriva med stor, fet stil så alla vet vad det handlar om) så tryckte jag i mej hela paddan glupskt...En titt i Spegeln, men hua, vilket monster med munnen full av deg och vanilj i hela fejjan, snyggt, illa-måendet var tillbaka blixt-snabbt. Sköljer ner allt med lite gevalia och så...RAAAP! Sådär ja...frukosten fixad..Kändes väl inte så jätte-smaskigt att börja bre mackor efter den kalori-bomben men, men, Gudars gott var det!! Mitt i all denna bantnings-hysteri så klappar jag mig förnöjt på lilla kulan och viskar, det är du och jag mammi, det vet du, dej kan jag inte bara göra mej av med så där bara....Visst, liiiite svårt är det och se neranför magen, men då ska man tänka på att melonerna oxå gör sitt till. Trycker man till och drar in så kan man skymta ett par ben där nere. Men vem bryr sig?? Ingen, förutom jag, tror jag. Sen vet man ju aldrig vad folk pratar bakom ens rygg och tur är väl det....See you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0