Hej och Välkomna till mammamis blogg....

Jag heter Marie, är 45 år och en riktig schlager-donna. Jag har två barn som betyder mest för mig här i livet, en son som är 18 år och en dotter som är 12 år. Vidare har jag en vovve som heter Simba, en fågel som heter Kvitter och en del damm-råttor som bor under sängen. Jag och min familj huserar i förorten Hägersten men jag är född och uppvuxen i Dalarna. Just nu  är jag i full färd med att öppna ett café såå...det blir nog en hel del bloggande från den...Ok, efter denna snabba presentation så sätter jag väl snart fart med det vardagliga bloggandet....Mycket nöje och på återseende...Och glöm inte att Livet är en schlager...so long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen en blogg :)

2010-09-28 @ 21:49:58
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0