Åh, dessa rykten del 3

Jaha, då var det dags igen då....Nu har jag blivit utsatt för en minst sagt skrattretande komplott. Någon har sett mig gå in på vårdcentralen, haltandes på kryckor, och försvunnit in på rummet till doktor Fryk. Jaha, vad är det för konstigt med det då, tänker ni. Inget, det är fullt normalt, men vänta ska ni få höra. Sen påstod någon att en annan patient av misstag ryckt upp dörren till doktor Fryks rum och sett mig och honom undersöka nåt helt annat än min stortå. VAA! Man bara smäller av ju....Den patienten som ryckt upp dörren måste ha tagit fel på både rum och doktor. Det står tydligt i journalen att jag enbart undersökt min tå och inget annat. Och jag menar...Doktor Fryk av alla....nä, nä, nä....Snacka går men snacka så det går, det går inte....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0