Gotenmorgen...

...å hjärtligen välkomnen till Frau Ulrich mixen å pixen våfflen-skola, ja. Idag jag lären dej min egnen recept på denna våfflen, ja. Jag säger i turen och oturen hur du mixa, ja, finisch, nu jag starten.

1) Häll paketets innehåll i eine stor bunke, ja

2) Sätt på kranen ja och håll i den 6 1/2 dl vatten ja och vischpen till eine smet ja

3) Blanden i någre skiver smör ja, riktigen smör ingen curlinesse eller finesse nein

4) Gniden mjukt och försiktigen våffeljärnen så den känner sig bra ja

4) Sen du stoppa in kontakten ja

5) Sen du hälla mjukt denna mixen i våffeljärnet så den blir riktigen gotta och frasiga ja

6) Vill du ha fler än ein våfflen du bara dubblar den satsen ja

7) Du kan servera den våfflen med riktig grädde och den sylten ja

Färdisch, Smaka måltiden ja!!

                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0