Alltså...nu e jag.....

....så j-a upprörd!! Som jag skrev tidigare så hade jag fått några mystiska märken på magen som kliade, ja, ni såg bilden ju. Ja, å nyss så stormade det in en tjej här på fiket och påstod att det var HENNES mage jag visade upp!!! Hajja, hon sa att jag hade snott bilden på google och att hon var skitlack på mig nu. Nä, nu j-r, sa jag till henne, kolla här, och sen drog jag upp förklädet och visade min mage så hon kunde se att jag hade såna där stjärnor. OMG, sa hon då...haru oxå likadana märken. Å sen så stod vi där och visade magarna för varann och just då, så klart, kommer det en gammal dam in på fiket. Nä, usch, så förskräckligt äckligt utbrast hon och vände på klacken. När hon stängt dörren om sig så pekade hon fingret åt mig, hajja, så gör man väl ändå inte?? Jag har bild-bevis, kolla här....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0