assooo, ni aaanar inte....

...vem jag träffade i går kväll?? En Skiv-producent!!! Hajjja, va??  kej, så här va´re. Jagh å Berit dårå var inne på stan på en klubb och när vi satt där i baren så bah pekade Berit och sa: Kolla där, de e ju va hettere den där bildoktorn, Bosse eller va han heter...Jag vände mig om och kollade...och där stod han, livs levande!!! Ja asso, inte Bosse bildoktorn utan Bert Skivproducenten..Fan Beirut, sa jagh dårå, e du helt bombad!!! De e ju skivbolags-kungen himself och ingen jäkla bilmekaniker....A, i alla fall dårå, så gick jag och berit fram till honom å börja snacka. Tja, bert, läget, sa jagh dårå och log...Hej på dig du, sa han å tittade på mej, fatta, bara på migh!! ´Är du lika bra på å sjunga som du e snygg sa han så kan du bli Sveriges nya Carola...Jag viskade till berit: Vem fan e Carola?? E du helt bombad, viskade hon tebax dårå, de e ju en superberömd sångerska...Aja, i alla fall så snackade vi ett tag å han lovade att jag skulle få vara me i Talang 2011. Fan, fett nice asso...Men, viskade han i mitt öra, först får du lova mig att ge mig lite smisk...Ofta, sa jag, närå bara en gång, svarade han. Kej, men jag har, va hettere ingen sån där mattpiska. Nä, men det har jag serru, följ me upp på hotellrummet så ska jag visa dig...Asso, faan va Berit vart avis dårå, men hajja, sa jagh till henne, det här e ju bah min chans. Kej, asso fan va jag piska honom dårå, allt för å få va me i Talang, men hajja va rädd jagh vart då han började blöda!! Asso, jag va tvungen å åka me honom  till akuten, fatta!! Kej, jagh måste dra nu, hörs vidare alla bebisar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0