Heeeeeej....

...alla sötisar....idag dårå så har jag varit och shoppat lite nya kläder och lite nytt smink dårå. A men, palla å gå omkring med gammal kak-mascara dårå, fan, wake upp liksom, vi lever ju på 2000-talet å inte på 1900-talet dårå. Sen hitta jag en ursnygg top dårå och ofta...va läcker den va dårå. Alla kommer liksom å bli avis på mej imorrn när jag står där på fiket dårå å bara glänser...Och sen ba hitta jag en skitfin nivea-burk som jag ska ha på läpparna imorrn dårå, ja, alltså, inte burken dårå utan innehållet, för er som liksom inte hajar det här med mode-grejer och det dårå. Sen var jag på värsta inne-korvmojjen, asså, den låg ute, men haja, det var aslång kö till den där korvgubben å då bara mååååste jag oxå stå där dårå. Man vill ju inte ba skämma ut sig och gå till donken dårå liksom när alla hottisar ska köpa en hott dogg liksom. Hi, hi, hi. Fan, ni märker va clever jag e va, fan man e ju ba så grym dårå, hi hi. A, men sen, va hetter re, jo, sen så fick jag massa mess från en assnygg snubbe som typ stalkar mej, det blev så när jag fixa en pushupp-behå dårå, fan, snubbarna är ba helt galna i mej liksom. Å ja e ju ba mig själv dårå....kej, hörs imorrn alla finisar....puuusssss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0