Heeeej, asso....

...jag får så mycket mejl från er finisar och gud, asso, jag hinner liksom inte svara på alla dårå. Många skriver och undrar hur jag kan liksom vara så naturligt vacker. A men asso, jag är bah född sån dårå. Sen använder jag ba naturligt smink liksom, typ, nivea (barnängen), mascara(naturlig skokräm), fondation(apoteket), hajjar ni?? Kej, sen har jag bara ekologiska kläder dårå och dom kommer från en gård på Gotland liksom och dom e bah så jävla snygga dårå...Alla fall, ikv ska ja å berit ut igen dårå och fan, hon bah fråga om hon fick ta med sin snubbe, hajjar ni?? Jag bah sa åt henne typ: Men hallå, beirut!! Hur bombad får man bli?? man tar väl inte med sig tallarna till skogen liksom...hi hi hi!! A men, va hette re, nu måste jag lätta, ses snart igen bebisar...XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0