Heej....

....Asso,  Ni anar inte, idag dårå så var jag jag å Wheila på audition för Talang 2011. Egentligen skulle Beirut va med dårå men hon kände sig fortfarande lite bombad efter olyckan...Alla fall så, va hettere, skulle jag va lite schysst mot Wheila dårå å sa åt henne att hon oxå kunde få sjunga med mig. Fatta, schysst jag e!! A, gud asso va nervös jag var dårå när dom ropade upp mitt namn. Alla bah jublade när vi gick upp på scen och fan va coola vi var dårå. A sen så började musiken och vi började sjunga, ja, asso, jag sjöng och vet ni vad Wheila gjorde?? Hon Whailade, hajja, fan, alla började gapskratta och Bert dårå var högröd i fejset och jagh bah ville sjunka genom golvet...Hela juryn dårå tryckte på röda knappen samtidigt så det blev 3 kryss och alla bara buade....Fan, sa jag till Wheila, varför började du Whaila?? A men, sa hon, jag hann ju för fan inte repa in texten ju och då tänkte jag liksom.....Pucko!! Du kunde väl för fan MIMA istället?? Aja, det blev ingen Talang 2011 för mig dårå utan nu ska jag gå ut å dränka mina sorger....hörs snart sötisar....



Kommentarer
Postat av: Lars

Gud vilken bra blogg du har !

Den är så rolig , man tröttnar aldrig !

Sluta aldrig blogga , vad du än gör

Hälsningar Lars

2011-01-29 @ 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0