Hej....

---Robert från Boxer här. Ja, he, he, ni kanske inte känner igen mig nu för tiden, jag har ju gått i pension så jag syns inte så mycket i reklamen längre. Äsch, ska jag va ärlig så fick jag förtids-pension, eller ska jag va riktigt ärlig så gav dom mig sparken. Min chef råkade se mig när jag extraknäckte som julvärd för svt. Alltså, dom påstår att jag skrivit på ett kontrakt för Boxer och endast får jobba åt dom. Men, jag behöver ju lite extra-inkomst sa jag då och vet ni vad dom svarade?? Jo, att då kunde jag vara modell för dom nya Boxer-shortsen!!! Vaa, har ni hört! Ingen vill väl se en gammal gubbe i nya fräscha kalsonger!!! Nä, hellre sitter jag bekvämt i Arne Weises gamla nedsuttna och nedfista fåtölj.....


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0