Utskälld och nerklippt

- Ja, hejsan, jag undrar vad en klippning kostar hos er? - Ja, svarar tjejen i andra luren, det beror helt och hållet på kunden. Jag menar, är kunden snäll och lugn så kostar det 650 riksdaler men är den jobbig och inte kan sitta still så kan det bli betydligt dyrare...Ojj, vänta lite, säger jag och håller för luren med handen. Psst, Simba, viskar jag, nu ser du till att hålla in klorna och hålla igen käften för annars kan det stå matte dyrt det här. Han tittar på mig med sina bruna ögon och viftar på svansen som i samförstånd. - Jo, ähum, jag var tvungen att titta i plånboken om jag hade cash och.....- Men vi tar kort, säger hon glatt. Jaha, ok, svarar jag lika glatt.( Men det är minus på mitt konto, grrr) Va bra, då kan ni komma kl. 16.00. Några timmar senare så är då simba äntligen friserad och klar. Visst, hon hade blivit nafsad av simba och jo, hon hade även blivit utskälld, men tusan vad fin han blev och notan landade på 500 kr. Och vet ni, frissan och simba blev riktiga polare....bifogar en bild lite senare, tills vidare får ni hålla till godo med denna.....

                                                                 

                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0