Tisdag

Idag har vi varit i Fethiye och Öludeniz. Öludeniz sägs vara en av världens vackraste stränder och det är ett välbesökt ställe för alla " hang-gliders". Det var massa fallskärmar i luften och dom landade direkt på stranden. Det var väldigt vackert där, men det som var negativt var att det var sten-strand och vråldjupt direkt. Man kunde knappt gå i vattnet förrän man inte bottnade.  Sen var det så förbannat hett, visst vi är ju i ett varmt land men som nordbo så är man så känslig när det är för varmt. Sen åkte vi tillbaka till Fethiye och gick på marknaden där. Ville så gärna ha en ny väska med många fack...gissa hur det lät när jag förklarade det för marknads-knallen. You know...I need many " fuck´s " !!! Man kan ju garva ihjäl sig.....ha ha haaaa! Sen så var jag så rädd och stressad på alla dessa up and down´s vägar, dom kör ju som idioter. Hej vad det går på turkvägarna, håll i dig Marie för nu kör vi....Jo, jo, ser ni. Chaffisen var tvungen att stanna och ta en cigg ( han röker INTE ) bara för att jag satt och kommenterade vägarna. Till slut bad han mig sova en stund....Well, nu är vi hemma igen och Rex ligger här på altanen mätt och belåten. Hörs igen imorgon...

                                  

                                      

                                                            
                                      
                                      

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0