Hej Mamma <3

På Onsdag är det exakt 2 år sedan du dog...Jag trodde aldrig att jag skulle sluta sörja dig men på nåt vis så måste jag göra det, inte minst för dina barn-barns skull. Jag vet att du vill att jag och barnen ska leva vidare och acceptera att livet och döden har sin gång, hur svårt det än kan vara. Rent fysiskt så är vi skilda åt men aldrig själsligt. Du är med mig i allt jag gör och du ger mig styrka och skänker mig hopp i svåra stunder. Idag är det Mors Dag och jag önskar att jag kunde vara vid din och pappas grav och ge dig en vacker blomma, men jag får åka upp till Dalarna senare och plocka en vacker ängsbukett och lägga vid din grav. Ängsblommor var det vackraste du visste och en och annan stack du in i hattbrättet också, minns du det?? Jag tittar ut genom fönstret och ser hur stora regndroppar faller ner, det är väl inte du som gråter mamma?? Saknaden efter dig kommer jag alltid bära med mig, men jag börjar så smått acceptera att du inte längre finns hos oss. Jag älskar dig mamma och jag är så tacksam över att du gjort mig till den jag är Idag.....LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0