Fråga doktorn

Kära doktorn!

Idag är det Alla Hjärtans Dag men för mig är det Alla Stjärtars Dag. Jag har nämligen fått en stor, hemsk finne på rumpan. Jag kan inte sitta utan är tvungen att stå hela dagen. Som doktorn förstår så är detta mycket besvärande för mig och jag bifogar en bild så du kan få se hur stor den är. Vore tacksam för svar. MVH Rump-nissan


 


Kära Rump-nissan!


Först och främst så vill jag tacka för den "vågade" bilden och jag håller verkligen med dig, den är stor och hemsk. Har du provat att sätta på lite tandkräm på finnen, det kan nämligen torka ut den. Av bilden att döma så skulle jag råda dig att ta en hel tub för att verkligen täcka den enorma finnen som du drabbats av. Om inte detta hjälper så får du kontakta närmaste vårdcentral så att dom får titta på problemet. Detta är kanske ingen tröst, men jag själv har fått en jätte-finne i nacken och jag vet hur ont det gör. Jag önskar dig all lycka och att du snart blir av med din finne. MVH Doktor FINN

Ps. Bifogar ett foto på min åkomma så du känner att du inte är ensam om detta problem DS









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0