Spåkulan

Nu har jag, Ohrakel Spektakel fått den breven from er ja, ni ber mej spå er, ja.  Jag tänkte berätta om denna kvinna igår som jag spå, hon vara micket, micket nöjd ja. Igår vi spådde i händer ja, men jag kan även spå den plånbok, kort, ögon, ja allt möjlisch. I alla fall, den kvinna igår jag sa, visa mig dina händer ja, och hon la dom på denna spåkula ja. Åh, jesus, den valken jag aldrig sett förut. Jag sa, du vara mycket jobbigt hemmafru ja, du göra allt med dina händer ja. Städen, disken, tvätten, lösen korsord, ja, jag ser den valken vara micket besvärlig för den frun. Du måsten vara forsiktigen med dina händer och använten handskar. Den handsken finna å köpe överallt ja men den billigast finns på ÖB, den skillnad på priset ja. Nu det kommer en ny kunden ja å jag berätta mer sen ja. Auf Widersehn. eller hur den stavas.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0