Kära Dr. Snuggles

Jag skriver till dig angående min hund som har börjat bete sig underligt. Så fort vi går ut på en promenad så går han hela tiden med nosen i marken och han är omöjlig att få kontakt med. Det är inte troligt, men om vi skulle möta en tik på våran promenad så hälsar han inte med nosen längre utan går direkt på hennes mindre trevliga bakdel. Jag skäms och försöker dra i kopplet men det resulterar bara i att han börjar hosta och flämta och jag skäms så fruktansvärt. Jag vill ju inte att nån ska tro att jag misshandlar min lilla älskling. Vidare så har han börjat slarva med sin hygien. Förr så brukade han alltid spola efter sig när han varit på toaletten och gjort nummer 2, men nu bara skiter han i det. Han liksom ser på mig och undrar: Fan, det där får du plockA upp liksom...Han slarvar även med tandborstningen och jag har kommit på honom flera gånger med att leka och bita på tandborsten....resultatet har blivit att han luktar död fisk i munnen. Snälla Dr. Snuggles, jag orkar snart inte mer och vore tacksam för råd från dig....MVH Hannibals matte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0