Merhaba Turkiet

Sitter på altanen och är lite smått andfådd, värmen är nästan olidlig och när man kör med moppen så är det som att man har en hårfön rakt i ansiktet, very hot! Flygresan gick bra men det var lite skumpigt och guppigt över Europa. Bakom mig så satt det en barnfamilj och mamman hade så mycket silikon i läpparna och tuttarna så jag trodde att hela hon skulle explodera uppe i luften....Men tack och lov så gick det bra. Synd bara att hon inte kunde le tillbaka mot mig när jag log mot henne...Såna gånger så är man glad att man är en naturlig kärring..:)) Allt är sig likt här i Dalyan, storkarna, ugglorna, sköldisarna och så Rex förstås. Alltid denna Rex med sitt vippande öra. Nu snart ska jag hoppa i poolen och svalka ner mig, nåja, poolen är 28 grader så det är ljummet, men blöt blir jag i alla fall...Hörs snart igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0