Torsdag

Merhaba...kunde inte blogga igår eftersom jag inte kom in på nätet...ibland funkar det och ibland inte. Well, well, det händer inte så mycket här eftersom hettan stundtals är olidlig. Blir mest att blöta ner sig i poolen och sitta i skuggan. Grannen kom in med lite nyplockade plommon, men när jag skulle ta en tugga så var det en mask-jävel som tittade ut. Jag sa åt Denise att vi går in dit och tittar på plommon-trädet så vi smög dit. Där dignade det av fullmogna, läckra plommon men nere på marken låg våra som vi fick. Jag ryckte åt mig ett par färska från trädet sen smög vi hem. Ok, det är ju tanken som räknas sägs det men nog fan kunde vi väl få åtminstone 2 ätbara plommon!!! Hade så förbannat svårt att somna, dels på grund av värmen och sen inget mario så jag hoppas, hoppas att jag får tag på ett nytt på marknaden på lördag. Only 2 days left.....Tänkte nu framöver försöka sänka mitt BMI så att jag inte spricker varenda bikini, det börjar bli dyrt det här...BH-bandet sprack igår och häromdagen var det trosorna. Men det är ju så förbannat gott med chips, kakor, läsk, godis etc etc....Förresten, vet nån om man går ner i vikt av att svettas??? I så fall så borde jag gå ner ett par kilo för här är det bastu-hett... Jag kom att tänka på en sak..när man är utomlands så går man omkring hur som helst i bikini och låter fläsket flöda över bäst fan man vill, men hemma i svedala där vågar man knappt visa sig i bikini och när man väl gör det så försöker man dra in magen så man inte kan andas. Mycket märkligt beteende man har, inte sant?? Well, well, simma lugnt för det tänker jag göra.......Kramen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0